Holdtur og teambuilding i ferielejlighed

Planlægger dit hold eller din klub en tur? Det kan være som belønning efter en god sæson med fokus på sjove oplevelser sammen. Eller det kan være, at I planlægger teambuilding for at blive endnu stærkere sammen. Uanset formålet med jeres tur, skal I have et sted at være – måske endda et sted at overnatte. Her er en ferielejlighed med plads til mange helt oplagt.

Find den rette ferielejlighed til holdet

Når du skal finde den helt rigtige destination til jeres tur for holdet, er der et par forskellige ting, som du skal tage højde for:

Antal

Hvor mange skal I afsted? Det er helt afgørende for, om I kan være heldige at finde en ferielejlighed eller et feriehus, som kan rumme jer alle sammen – eller om der skal flere til.

Størrelse

Hvor meget plads har I brug for? Skal I kunne spise i ferielejligheden ved et hyggeligt langbord? Eller skal det udelukkende være sengepladser? Det kan også være, at et rum til aktivitet ville være en fordel. Og det er kun de indendørs kvadratmeter. Overvej også, om I har brug plads udendørs. Det kan jo både være grønne arealer til aktivitet eller en terrasse til aftener med grillen tændt.

Faciliteter

Dette punkt hænger uløseligt sammen med det forrige. For det hele afhænger naturligvis ikke af kvadratmeter alene, men også hvad der er af muligheder på de kvadratmeter i ferielejligheden eller -huset – og ikke mindst de faciliteter, som måske ligger omkring.

Her kan I naturligvis som udgangspunkt ”bare” vælge et sted med masser af faciliteter: svømmehal, boldbaner, aktivitetshaller og meget mere. I kan også lave en skitse over jeres ønskede program og blot booke efter det.

De faciliteter, som I drømmer om, behøver heller ikke ligge på adressen. Det kan være naturen – skov, strand, bakket terræn. Det hele kan være med til at sætte de helt rigtige rammer om jeres tur.

Geografi

Når de første punkter er afklaret, ved I, hvad det er for et sted, som I har brug for. Nu skal I blot finde ud af, hvor det skal ligge. Overvej gerne geografien på flere måder. Først og fremmest er der naturligvis den praktiske del. Det handler om, hvor langt væk I vil og ikke mindst har mulighed for at transportere jer. Det sætter en helt naturlig grænse for jeres søgen.

Dernæst skal I også overveje geografien i forhold til punktet ovenfor. Har naturen og ferielejlighedens placering betydning for jeres program og aktiviteter?

Pris

Det sidste punkt er uundgåeligt. På et klubbudget er der altid nogle rammer. Vi ønsker altid, at det ikke bliver det bestemmende punkt, men at alt ovenfor gør det i stedet. Men alligevel er prisen afgørende, når man som jer skal på hold- eller klubtur.