Program til medlemsstyring – nemt og overskueligt

Er du ejer eller bestyrer af en forening? Så ved du hvor besværligt, det kan være at holde styr på folk. Er du f.eks. bestyrer for den lokale tennisklub, så er det selvfølgelig vigtigt at gøre sit bedste for altid at have styr på bl.a. hvem, der er på hvilke hold og hvem, der har betalt. Alt dette kan gøres meget nemmere nu med et nyt system, der samler alle informationer ét sted samt gør det let for dig som bestyrer at administrere. Dette nye system skaber en medlemsdatabase, hvor alt er samlet. F.eks. er det bl.a. muligt, at:

• Se/ret/opret/inaktiver medlemmer

• Trække automatisk på betalingskort ved kontingentbetaling

• Holde styr på hvilke tider, baner, haller osv., der er ledige til de forskellige hold

• Oprette events/begivenheder med overblik over bl.a. deltagerliste og betaling

Der er altså mange fordele ved at vælge at have et system, der simpelthen samler og holder styr på alt ét sted. Desuden fungerer sådan et system også som et kommunikationssystem, da det vil være muligt at kommunikere direkte med alle medlemmer eller enkelte personer via mail/sms. Alt vil være opdelt, så medlemmerne ser det, der kommer dem ved og er vigtigt for dem at vide og holde styr på, hvorimod bestyrelsen og instruktører/trænere vil have adgang til andre eller flere funktioner som er gældende for dem.

Slip for unødvendigt papirarbejde – tilvælg at samle alt information i ét program!

Det kan bestemt betale sig at investere i et sådant program. Ikke nok med at det bliver nemmere for bestyrelsen, så bliver det også nemmere for medlemmerne, da man altid kan følge med i, hvad der alt er at kunne følge med i. For de fleste foreninger er det en dyr investering, så det kan være nødvendigt at låne penge med et kviklån. Det skal så lige siges, at når man investere i et sådant program, investerer man også i fremtiden.