Skal I have nyt klubhus? Brug nettet og find den bedste pris

En af de ting, der kendetegner fællesskabet i mange sportsklubber, er den tid, der tilbringes i klubhuset, hvor alle holdkammeraterne hygger sig før og efter træning. Når man har et klubhus til sin sportsforening, er dette klubhus ofte forbundet med en række minder. Det kan derfor også godt være sørgmodigt, hvis i skal til at skifte til nyt klubhus. Til gengæld behøver processen ikke være så besværlig, som man ellers skulle tro. I dag findes der nemlig en masse online portaler, hvor man nemt kan finde boliger, så mon ikke der skulle være noget, der passer til jeres behov?

Hvor går man hen, når man er på jagt efter ny ejendom?

At gå til en ejendomsmægler og bede ham eller hende om at finde et nyt klubhus til jer er ikke altid lige nemt. Eller nemt er det da, men det kan godt komme til at tage lang tid, før ejendomsmægleren finder det rette sted, der passer til klubbens økonomi. Så hvorfor ikke tage affære selv og se, hvad der rører sig på boligmarkedet. Der er jo masser af lejeboliger rundt om i landet, hvis man søger det rigtige sted.

Et af de steder, hvor man kan søge efter lejeboliger er på BoligNinja.dk, hvor i blot indtaster den by, i ønsker at leje en bolig i, og så lokaliseres en lang række lejemål, der passer på den søgte by. Og så er det jo ellers bare at gå på jagt i skatkisten. Der er nemlig rigtig mange lejeboliger at kigge igennem, så monstro der ikke skulle ligge jeres nye klubhus imellem?

Sørg for at informere medlemmerne inden i flytter klubhus

En god klassisk måde at informere klubbens medlemmer om, at der skiftes til nyt klubhus, er ved en mundtlig besked. Denne besked når ud til de personer, der er til stede i det gamle klubhus den pågældende dag, men det er ikke ensbetydende med, at medlemmerne selv får videreformidlet beskeden til de resterende.

Men hvis nu man havde en anden portal, hvor medlemmerne selv kunne gå ind og finde al fornødent information, så ville det være væsentligt nemmere som klub at kommunikere ud til alle klubbens medlemmer, hvad enten det er mandags, onsdags, eller fredagsholdet, der skal have besked. Et bud på en sådanne portal, kunne være en ny og smart hjemmeside, hvor medlemmerne får lyst til at gå ind og kigge.

I dag findes der smarte hjemmesider, der udvikles specielt til sportsklubber. Her kan i som klub holde styr på, hvilke medlemmer der er på hvilke hold, hvor mange medlemmer klubben har, hvem der står på venteliste til et hold, og hvilke medlemmer der måske har glemt at betale kontingent. Kort fortalt får i med en specialudviklet sportshjemmeside altså helt styr på jeres medlemmer.

Herudover kan i på en sådanne hjemmeside også samle kalender, begivenheder, klubbens regnskaber og meget mere. I får altså muligheden for at kunne kommunikere den kommende flytning ud til alle jeres medlemmer, mens i samtidig får givet klubben et kæmpe socialt løft. Så når i nu skal have nyt klubhus, hvorfor så ikke kombinerer dette med ny hjemmeside?